Saturday, May 3, 2014

Salam Perkenalan

Assalamualaikum.

Selamat berkenalan. Saya Anuar Bin A Aziz. Berasal dari Machang, Kelantan.

Merupakan seorang graduan Ijazah Sarjana Muda Pengurusan Pembinaan (UiTM Shah Alam) dan Diploma Bangunan (UiTM Seri Iskandar).

Selepas graduate saya lebih cenderung untuk bekerja sendiri dengan berniaga & bertani. InsyaAllah saya nampak peluang yang sangat luas untuk diterokai di dalam kedua bidang- bidang ini.

2 musim yang lalu saya mengikut ayah saya mengerjakan bendang. Kini akan tiba musim baru pada bulan 6 nanti. InsyaAllah untuk musim baru ni saya akan sediakan satu Jurnal dari hari pertama proses menanam padi sehinggalah selesai menuai. Dengan jurnall ini saya boleh memahami proses menanam padi dengan lebih terpeinci untuk rujukan di masa depan.

Moga- moga dengan perkongsian saya ini nanti boleh menjadi inspirasi kepada rakan- rakan yang ingin menceburi bidang ini.

Anuar A Aziz
3 Mei 2014

Temangan, Machang, Kelantan

No comments:

Post a Comment